Jul 10, 2012

You don't need eyes to see, you need vision.

Am fost in week-end la Cupa de Vara Tribeach 2012. Un prilej de a contempla  frumusetea unor oameni. Recunosc fara nici o rusine ca am fost foarte atenta la probele masculine si nu ma interesau neaparat performantele lor sportive.

Insa lucrurile care imi rezoneaza in cap ( mai presus decat performantele personale sau medaliile castigate) si dupa 2-3 zile sunt altele. Sunt lucruri greu de spus intr-un singur post. Scot ideile principale si revin cu posturi dedicate. Dar pana atunci despre lucrurile care mi-au dat fiori pe spate.

Sunt de fiecare data uimita de Carmen Bunaciu si Anca Patrascoiu. Perseverenta si pasiunea pentru inot, naturaletea prin care se inconjoara de oameni, modestia, lumina pe care o radiaza, bijuterii pe care doar oamenii realmente mari le poseda, sunt intotdeauna o inspiratie. 
Pe langa faptul ca organizeaza ( impreuna cu Asociatia Municipala de Natatie Bucuresti si Clubul Tribeach Brasov ) aceasta competitie, pe langa faptul ca participa la concurs, au grija ca viitorul tarii sa sune cat mai bine posibil.

Duminica dimineata a inceput printr-o cursa speciala. 50m inotati de 4 campioni de care au grija Carmen si Anca. O demonstratie de putere, determinare, fair play, bunatate si atat de multe incat n-as avea loc sa le scriu pe toate. Cursa m-a lasat fara cuvinte. Am aplaudat pana cand nu-mi mai simteam palmele. Cei 4 copii cu deficiente au oferit o lectie blanda si frumoasa despre ... well, da - viata.

Iti vin in cap momentele in care te plangi ca nu mai poti sau ca iti e lene sa te misti la piscina, sala si de fapt la cam orice ti se pare greu de facut. Si iti dai seama cat de penibil si mic esti.

Keep calm and go swim.

No comments: